Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odebrania produktu. Klient może odstąpić od umowy w terminie o którym mowa w zdaniu poprzednim, poprzez złożenie oświadczenia o odstąpieniu, dostępnego poniżej. Do zachowania wskazanego powyżej terminu wystarczy również wysłanie przez klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
W razie odstąpienia od umowy w sposób i na zasadach wskazanych w ust. 1 umowa uważana jest za niezawartą, a klient zwolniony jest od wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z odsyłanym produktem klient jest zobowiązany do zwrotu produktów otrzymanych gratisowo.
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia w którym Klient odstąpił od umowy.
Zwracany towar nie może być używany, musi posiadać oryginalne metki, dowód zakupu ( paragon, faktura itp.) oraz nie nie może posiadać żadnych śladów użytkowania.
W przypadku odstąpienia klienta od umowy zwrot wpłaconej przez Klienta kwoty nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni na podany przez klienta rachunek bankowy lub w inny sposób wskazany przez klienta.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania przez niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
W przypadku wymiany towaru, koszty ponownej wysyłki ponosi kupujący.
W przypadku zwrotu towaru, koszty wysyłki ponosi kupujący.